I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 25, 2011

[ HANYA KAU YANG MAMPU ]



video



Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
ooooo


" YANG !!! THIS SONG FOR YOU ,,, I LOVE YOU ALWAYS & FOREVER"



[ TENSION GILE SIOT ]


peh !!! owg bingit giler an ... owg dah tunjuk yang owg nak mule tegur kawan owg tu ... nak ajak sekali ikut plan owg dengan budak - budak tempat keje ... tapi owg call dia td ... suare mcm haram jadah !!! WHAT THE FUCK OF !!!! ... mmg angin betul la owg ... ok fine ... tengok je la nanti ... owg bukan nak berdendam ke ape ... tapi kena paham la ... owg pun ade gak perasaan ... SIAL !!! tak pe ... wait & see what action from me ... memang owg tengah sakit hati giler ... DAMN U !!!

 " wei !!! ko ingat ko sorang je leh wat camtu kew ???? tengok je la nanti ... "
GEEEERRRRRAAAAAAMMMMMNNNNYYYYYEEEEERRRRR !!!!!!!!



Thursday, March 24, 2011

[ I WITH YOU ]


owg pernah terfikir nak benci lelaki sejak owg putus ... lepas owg dah letak 100% harapan & kepercayaan terhadap dia ... tapi sume tu hancur musnah lepas setahun lebih & sume tu terukai ... owg rase sia - sia je perasaan ni untuk dia ... owg rase tertipu ... & owg terjatuh hingga susah untuk berdiri sehinggakan hari ni ... tapi owg tak pernah simpan perasaan dendam pada dia ... sumeny owg tolak tepi & owg simpan dengan baek sume kenangan owg dengan dia ... & sume tu owg amek jadi sebahagian pengalaman hidup & kenangan yang owg pernah ade dulu ... & tak pernah percaya sesiapa saje ... owg hanya percaye diri owg sendiri jew ... sebab owg tahu hanye owg je ,,, yang tahu nak mengatur hidup owg sendiri ... tapi sejak hadirny DIA ... kadang - kadang DIA ade ,,, kadang - kadang DIA tak ade ... sebab sibuk belajar ... owg paham ... & owg sendiri tahu owg tak patut ganggu mase belajar DIA ... sebab tu la ,,, mase - mase owg terlalu kosong ... bosan ... sebab DIA jarang ade ... & jarak jugak menjauhkan lagi kiter ni ... tapi tu bukan salah satu alasan ... tapi sape nak teman owg kalau owg betul - betul perlukan seseorang yang bole mendengar luahan owg ... cume yang ade "DEAR YOU & ME" je la ... tu je la ... tempat owg luahan isi hati owg ... ape yang berlaku setiap hari owg ... owg pernah rase di tipu ... owg pernah rase di fitnah ... owg pernah rase dibuang ... owg pernah dikhianati ... tapi owg tak kesah ... sebab owg tak rugi pape pun ... cume owg sedih jew ... kenape masih ade manusia yang macam tu ...??? 

   " yang ,,, cume satu je yang owg minta dengan DIA .... owg paham situasi DIA skg ... cume yang wat owg rase macam owg pernah rase dulu ... cukup la owg dipermaenkan ... sebab sekali owg percaye ... sekali owg sayang seseorang tu ... maka seumur hidup owg la owg percaye & sayang seseorang tu ... owg & dia hanya tahu ape kiter sebenarny ... thanks always with me "




Monday, March 21, 2011

[ DAH TERSURAT ]


owg jadi pelik kadang - kadang ... kenape sikap manusia perlu berubah mengikut peredaran mase ??? bukan tu name ny hipokrit kew ??? perlu kew ade perubahan kalau dah memang - memang sikap & perangai kiter macam tu ??? memang betul la ... tak salah kalau kiter perlu berubah ... tapi jangan terlalu hipokrit la ... sedangkan kiter tahu diri kiter macam mane ... kadang - kadang owg pelik la ... let say la kan ... contoh k ,,, sorang budak laki tu minat kt owg ... tapi owg tak minat kt dia ... sebab owg ade DIA ... just untuk kawan - kawan biase jew ... Hidup ni kadang – kadang sangat rumit kalau difikirkan ... bile owg berade di satu side ,,, antare kawan – kawan yang laen ... owg mesti ade di side mane ??? owg kena berade di kawan owg yang A ni kew  ??? @ owg kena berade di side kawan owg yang B ni ??? & ataupun owg kena berade di tengah – tengah ... mendengar luahan kawan – kawan owg ... & tidak mengiakan & tidak menidakkan hanye mendengar ... tapi bile mendengar luahan mereka ... owg jadi terfikir ... kenape owg bole berade di situasi yang owg tidak sepatutnya ??? sebab benda ni sepatutnya kawan – kawan owg yang selesaikan sendiri ... kawan owg yang B ni ade perasaan kat owg ... tapi owg just anggap yang B ni HANYE kawan biase jew ... sebab owg tahu dengan sape owg sekarang ... & owg sayangkan DIA ... & owg pernah berterus terang yang tentang tu ... owg rase & owg tahu kawan owg yang B ni yang B ni memang ade perasaan dengan owg sejak owg keje kat situ tapi sebelum owg satu tempat keje dengan A & B tu ... tapi B tak dapat kenal dengan owg dulu sebab kiterowg bukan satu tempat keje ... B tengah usha kawan ofis owg ... & A cakap B tak tegur owg langsung pun ... tapi bile B tak dapat kawan ofis owg ... B usha balek owg ... B usha owg sebab untuk kepentingan B sendiri ... sebab owg berkereta ... owg rase sangat dipergunakan mase A berciter dengan owg ... macam B berkawan dengan owg secare tak ikhlas ... & hanye untuk kepentingan diri sendiri ... owg menulis bukan untuk mengaibkan kawan – kawan owg ... tapi owg terase dipergunekan sangat – sangat ... sebab owg tak pernah terfikir untuk mempergunakan kawan – kawan owg untuk kebaikan diri sendiri ... dunia tak kejam sebenarnye kan ??? tapi manusia yang bersikap kejam sesame sendiri ... kate – kate A memang bagus ... sebab A bercakap menggunakan akal & fikiran yang luas & bukan untuk menjatuhkan sesiape pun ... termasuk B yang berperangai seperti owg yang belum matang ag ... sekarang ni owg tak berpihak pada sesiape tapi owg nak B sedar dengan ape yang owg kawan – kawan dia lakukan untuk dia ... agar perbetulkan kesalahan sendiri ... jangan mengambil kesempatan atas kesenangan owg laen ... & pada A buatla yang sepatutnya supaye ... tak ade owg laen yang terkena dengan perbuatan B sekiranye B betul – betul bersalah dalam persahabatan kiterowg takkan berpecah & tak ade pergaduhan seperti ni berlaku lagi ... & setelah ape yang berlaku owg amek langkah untuk berundur sebab owg tak nak terjebak dengan hal - hal yang menyerabutkan owg ag ... owg bekerja kt situ untuk cari rezeki ... tapi owg jadi tak selesa ... bile owg berkawan dengan sesiape ... owg laen akan tarik muke ... sebabkan kawan owg tu cemburu atas persahabatan owg dengan owg laen ... susah nak cari kawan yang betul - betul ikhlas ...



Monday, March 7, 2011

[ NASEB ]


kadang - kadang owg jadi terfikir seyh ,,, kenape owg melayu tak bole berjaye kat negara sendiri ... tapi bangse laen bole maju & menjatuhkan maruah owg melayu macam tu je ... pelik kan ??? adakah owg melayu semua ny bodoh sangat ... sape yang akan menpertahankan maruah owg melayu ??? sangat menyakitkan hati & ape yang perlu dilakukan untuk mempertahankan maruah owg melayu ...