I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 7, 2010

[ TERUS TERANG TU PENTING ]


manusia ni susah nak di jangka perangai masing - masing ... kalau sayang ,,, katakan sayang ... kalau rindu,,, katakan rindu ... kalau benci,,, katakan benci ... tapi kalau kiter berada di situasi,, di tempat kerja ... macam mane agaknye ek ??? boleh tak kalau saya cakap kalau saya tak suke cara awak kerja ...??? dengan nada yang berterus terang ... salah ke ??? kiter berkerja di bawah satu bumbung ,,, walaupun laen bangsa & agame ... salah ke kalau kiter berterus terang ... saya nak cakap perkare yang tak sepatutnye terjadi dalam pejabat ... tapi saya tak diberikan kesempatan untuk menegak keadilan yang sepatutnyer ... saya bencikan owg yang menjatuhkan maruah orang laen untuk kepentingan diri sendiri ... mane dunia akan maju ,,, jika masih ade orang yang berperangai sebegini rupe ... insaflah wahai manusia ..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.