I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 4, 2010

[LAGENDA BUDAK SETAN]


rase cam best sangat3 malam ni ... malam ni saya dapat tengok movie "LAGENDA BUDAK SETAN" ... walaupun endingny ... agak menyedihkan ... tapi cinta Kasyah terhadap Ayu ... tersangat la mendalam ... hanya mati yang memisahkan mereka berdua ... begitu mendalam erti cinta ... sayang ... & kebahagiaan ... walaupun Ayu lupe ingatan Kasyah tetap berade di sisi Ayu ... seorang lelaki yang di gelar "BUDAK SETAN" telah menjadi seorang lelaki yang baek & berjaya ... tu la dia "LAGENDA BUDAK SETAN" ... walaupun movie tu dah lame ... baru ni saya dapat tengok ... sebab saya tak pegi cinema ... hehehe ...






1 comment:

  1. hai,,huhu,,saya tengok separuh je,,hik3,,usha entry saya yer,,hihi,pasal lbs juge

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.