I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 26, 2010

[ TEKA TEKI ]



dalam dunia ni kadang - kadang perkara yang kiter tak nak berlaku dalam hidup kiter ,,, perkara yang kiter tak jangke akan berlaku & perkara yang kiter jangka tapi akan berlaku awal dari yang kiter jangke tu ,,, akan berlaku tanpe kiter duga ... contoh yang terjadi dalam hidup saya ... saya sayang awak tapi saya tak pasti awak ade perasaan yang same pada saya @ tak ... sebabny ... saya tak dapat nak merasa bahawe awak sayangkan saya jgak ... ni yang pertame ... yang kedua ... saya sayangkan awak tapi tak lebih daripada seorang kawan ... tapi awak minta saya awak peluang untuk awak ... pada saya ... terpulang pada hak masing - masing untuk rase menyayangi seseorang tu @ disayangi oleh seseorang tu ... tapi untuk memakse seseorang tu untuk ade perasaan dengan kiter adalah mustahil ... sebab hati & perasaan seseorang tak dapat dibace ,,, tak dapat diramal & tak bole dipakse ... peluang adalah peluang ... tak semestiny peluang yang kiter nak tu ,,, bole di terima dengan oleh sume orang ...

"DIA ... owg sayang dia yang teramat sangat3 ... tapi orang tak pasti ape perasaan dia terhadap owg ... owg tak dapat rase ape yang dia rase pada owg ... owg rase ni sume ny teka teki ...  betul ke dia sayang owg ??? betul dia rasa yang same dengan owg rase ??? ye memang betul kiter ni kawan kan ??? kiter tak patut ade perasaan antare satu same laen kew ??? eemmm ... kadang - kadang dia macam tak ikhlas ... kadang - kadang owg dapat rase yang dia macam kene pakse je cakap dengan owg ... ape sume tu ek ??? owg tak paham la ... owg tak dapat pape pun ... owg minta maaf kalau owg ni menyusahkan dia ... owg minta maaf kalau owg ni banyak tanya ... tapi owg nak ucap terima kaseh sebab hadir dalam hidup owg ..."



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.