I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 20, 2010

[ APE YANG PATUT SAYA RASE ]


awak ... saya masih tak mampu nak ikot cara awak kan ?? salah saya kan ?? awak tahu tak ,,, tiap masa saya sentiase perlukan awak ,,, walau jauh mane awak tapi saya tetap perlukan awak ... bole tak awak jangan bagi saya rase kesunyian ?? ape salah saya kali ni ?? ape yang saya tak sedar kali ni ?? ape yang patut saya buat untuk awak maafkan saya ?? saya cume nak rasa disayangi ... bole tak ?? atau saya ni hanya menyusahkan awak je ?? saya ni buat awak rasa penat ke ?? awak rasa saya ni teruk ke ?? awak akan tinggalkan saya macam orang laen tinggalkan saya ke ?? terima kaseh sebab awak datang dalam hidup saya ...  





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.