I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 8, 2010

[ BERFIKIR ]



kadang-kadang kiter perlu berfikir untuk diri kiter sendiri ... memang betul tak ade satu orang pun yang perfect ... tapi kiter berhak memilih sape yang terbaek untuk diri kiter sendiri kn ??? sebelum tu ,,, kiter cube untuk menjadi yang terbaek untuk diri sendiri & orang laen gak ... kadang-kadang saya terfikir ,,, baek kew saya pada orang laen ... saya cube jadi diri sendiri ... tapi bile jadi diri saya sendiri ,,, saya takut ramai yang tak suke ... sebab saya sangat sensitif mengenai perasaan ... mengenai cara saya ... sebab tu adalah saya ... macam mane orang menilai saya ??? tu terpulang pada diri masing-masing la .... be yourself dear ...



1 comment:

  1. hanya Tuhan yg menjadikan yg tak mungkin menjadi mungkin..:))

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.