I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 21, 2010

[ KEBAHAGIAAN ]



dalam hidup yang terlalu luas kiter ni ... aku harus pandai mengatur langkah ... supaya bile aku jatuh tiada satu orang pun yang akan ketawakan aku ... & bila aku bangkit ... aku jadi seorang yang lebih tabah & kuat untuk lalui hari - hari aku sebagai manusia biasa ... sebagai anak kepada mama & baba ... sebagai umat ISLAM ... selama ni aku dah rase kedukaan yang aku sendiri tak jangka akan berlaku dalam hidup aku sendiri ... aku jatuh dengan bayang - bayang aku sendiri ... hari - hari aku angankan supaya aku akan lebih bahagia berbanding semalam ... tapi aku alpa ketentuan ALLAH ... segala - gala telah diaturkan oleh-NYA ... tapi aku redha ape yang berlaku dalam hidup aku ... akhirny aku bangkit & berpijak pada bumi yang nyata ... atas dorongan orang yang tersayang ... aku lupakan semuany yang pernah terjadi dalam hidup aku ... aku cari kebahagiaan yang sepatutnya aku dapat dari dulu ag ... aku tak nak berangan - angan terlalu jauh ... tapi aku ikut hala yang aku sendiri pasti untuk aku cari kebahagiaan untuk diri aku sendiri ... baba & mama pernah cakap " BABA & MAMA SENTIASA DOAKAN SUPAYA KAKAK DAPAT JODOH YANG TERBAIK UNTUK DIRI KAKAK " .... thanks baba & mama ... I LOVE YOU SO MUCH...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.