I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 20, 2010

[ :) ]


tiada satu perempuan yang nak kn hidupny menderita ... bkn tak ada satu orang manusia pun yang inginkan kehidupan mereka berada dalam keadaan ketakutan ,,, kepedihan ,,, kekecewaan ... saya yakin ... semua yang tertulis & dah tersirat ... mengikut orang yang dah berpengalaman ... bile saya dengar sendiri ... saya mula berfikir ... adakah kehidupan saya seperti itu bila saya dah berumah tangga nanti ... adakah saya akan dipukul ?? @ di cekik ?? saya tak dapat bayangkan kalau orang yang saya sayangi & cintai memperlakukan saya seperti itu ... " YA ALLAH ... SESUNGGUHNYA JALAN CERITA KEHIDUPAN HAMBA-MU INI TELAH DI ATURKAN OLEH-MU ... HAMBA REDHA DENGAN KETENTUAN-MU YA ALLAH ... YA ALLAH ELAKKAN AKU DIRIKU DARI SEBARANG MUSIBAH ... AMIN " ... wahai insan yang saya sayangi ... sesungguhnya kedatangan dirimu dalam hidup saya ... sesuatu yang indah ... sedarilah bahawa dirimu yang terindah ... maafkan saya kalau saya menyakiti perasaan awak ... sesungguhny diri ini belum memahami dirimu sepenuhnya ... sedarilah bahawa diri ini amat menyayangimu ... pada yang saya perlukan dalam hidup ini adalah kebahagiaan ... berikan saya ruang untuk rasa bahagia tu bersama mu ... terima kasih sebab hadir dalam hidup saya ... :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.