I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 23, 2010

[ TANGISAN & AIRMATA ]



dulu kehidupan aku selalu diselubungi dengan kesedihan ... sebab ape yang aku nak capai ,,, tapi dah pergi tinggalkan aku ... aku tetap jadi kuat untuk diri aku & untuk orang - orang menyayangi aku ... aku terus bangkit dari kejatuhan yang orang yang pernah aku sayangi dulu cipta ... ade ny dia ... kehidupan aku sentiase rase kesunyian terbiar & rase tak disayangi ... sampai suatu saat aku ingin pergi jauh dari dia ... tapi dia kejar ,,, sebab tak sanggup akan kehilangan aku ... walaupun mase tu ... aku tak pasti hati ni masih untuk dia @ pun bukan ... sekarang aku ingin cari ape yang dimaksudkan dengan kebahagiaan ... walaupun sukar di cari ... tapi aku terus melangkah ... supaya aku kelihatan lebih kuat dari dulu yang penuh dengan kesedihan ... menyesalkah dia yang pernah memilikki aku dulu ??? pada aku ... aku tak perlu rase menyesal dengan ape yang pernah berlaku dalam hidup ... sebab aku tak pernah minta untuk rase kehilangan ... aku tak pernah minta untuk rase kesedihan ... aku tak pernah minta untuk rase dikecewakan & dikhianati ... aku tak pernah dia sebagai peneman hidup aku selamany ... tapi aku redha dengan ape yang terjadi dalam hidup ... aku tahu ape yang nak ... aku tahu ape yang perlu aku kejar dalam hidup aku ni ... aku dah pernah rase kejatuhan ... sehinggakan aku diperlekehkan kebolehan aku oleh saudara aku sendiri ... akhirnya aku bangkit ... & berdiri ... supaye aku tak nak rase kejatuhan tu lagi ... aku tak pernah duga hidup aku macam ni ... wahai penyelamat dunia ... hanya pada-MU aku berserah ... KAU la penentu segala - galanyer ... :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.