I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 11, 2010

[ HARI DEMI HARI ]


hari berganti hari ... aku cube cari ape yang aku nak dalam dunia ni ... aku cube kejar ape yang aku ketinggalan... tapi aku makin tak pasti ape yang aku buat skg ... sume ni betul kew ??? betul kew ni yang aku cari dalam dunia selama ni ??? adakah aku bermimpi ??? @ sume yang berlaku ni adalah jalan perjalanan hidup aku ???? kadang -kadang aku rase mcm mimpi plak ... tapi sume ni betul - betul berlaku dalam hidup aku ... kadang - kadang aku rase tak cukup kuat sangat nak hadapi sume ni ... kadang - kadang aku rase semangat sgt bagaikan ade sesuatu yang buat aku teruskan hidup aku ni ... aku masih tertanya - tanya ... cukup kuat kew aku untuk teruskan hidup ni ??? dgn ape yg aku lalui selama ni ,,, aku lebih suke pendam dr berciter tntg ape yg berlaku ... sbb tu la ... tak ade sape yg memahami aku ... biar la hanya aku yg memahami diri aku sendiri ...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.